|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
| Najdrożsi piłkarze roku 2010 | |
| 2010.07.25; 11:20 / FCB4ever | komentarzy (28) |
W czasie trwania letniego okienka transferowego, transfermarkt.de sporządza ranking piętnastu najdroższych piłkarzy roku. Na szczycie tej klasyfikacji znajduje się Leo Messi. Najwyżej z Bayernu Monachium, na siódmej pozycji znalazł się Franck Ribery. Pod spodem pełny ranking :
Pogrubioną czcionką piłkarze FCB. 1. Lionel Messi (FC Barcelona) - 80 mln euro 2. Cristiano Ronaldo (Real Madryt) - 75 mln euro 3. Xavi (FC Barcelona) - 65 mln euro 4. Andres Iniesta (FC Barcelona) - 60 mln euro 5. Cesc Fabregas (Arsenal Londyn) - 55 mln euro 6. Wayne Rooney (Manchester United) - 53 mln euro 7. Franck Ribery (Bayern Monachium) - 50 mln euro . Fernando Torres (Liverpool) - 50 mln euro . Kaka (Real Madryt) - 50 mln . Steven Gerrard (Liverpool) - 50 mln 11. Zlatan Ibrahimović (FC Barcelona) - 46 mln euro 12. David Villa (FC Barcelona) - 45 mln euro . Frank Lampard (Chelsea Londyn) - 45 mln euro 14. Arjen Robben (Bayern Monachium) - 40 mln euro . Samuel Eto'o (Inter Mediolan) - 40 mln euro |
|
| źródło: fussball.pl | |
Strona do druku |
|
|
|
1| Qpidyn1916 2010.07.25 13:00 Kaka ?! Torres ?! Rooney ?! Fabregas ?! Ronaldo ?!?!?! Co to za ludzie robili tą listę ? Co oni pokazali w tym seoznie że takie kwoty sa za nich ?!
|
|
|
2| bratas 2010.07.25 13:15 śmiechu warte kto pisał te listę że niby messi ronaldo kaka fabregas?? hahah
|
|
|
3| bratas 2010.07.25 13:15 śmiechu warte kto pisał te listę że niby messi ronaldo kaka fabregas?? hahah
|
|
|
4| Krzaku 2010.07.25 13:18 No nie mów mi, że Rooney, Fabregas i Torres nic nie pokazali...Wyceniając zawodników nie patrzy się tylko przez pryzmat MŚ...Dlaczego Ronaldo jest? A pewnie dlatego, że Real na niego wyłożył prawie 100mln euro w tamtym sezonie ;] Zauważ, że jego wartosc w stosunku do tamtego roku spadla prawie o 1/4...Podobnie sytuacja ma się z Kaką ;] Też był droższy rok temu...
|
|
|
5| Qpidyn1916 2010.07.25 13:54 Krzaku, wycena jest robiona co roku co mówi samo przez siebie że oceniamy sezon w tym roku w mniej więcej 90 %. Torres i Rooney głównie kontuzje. Nic nie zrobili ani dla zespołów ani w MŚ. Fabregas też niczym kompletnie nie zasłynął a w Hiszpanii ławka... Ronaldo i Kaka, nie obchodzi mnie ile dał Real bo Real to cioty. Wydają kasę bo mają a przepłacają za zawodników żeby tylko mieć gwiazdy, no człowieku. Każdy z tej piątki co wymieniłem są dla mnie warci około 30 mln.
|
|
|
6| Krzaku 2010.07.25 14:47 Zgadzam się, że najważniejszy jest sezon ubiegły, ale wytłumacz to osobą, które wyceniają :) Dla mnie też Ronaldo nie jest tyle warty, ale jego wartosc nie mogła spasc o 70mln euro, bo aż tak źle to nie grał...W tej chwili jest wart tyle ile jest, bo tak jak mówię Real przepłacił i kupił go za prawie 100mln euro. Teraz wychodzi to, że przepłacił i jego wartosc spada, ale nie może spasc o ponad 200% to byłoby nielogiczne. Oczywiście, że nikt za niego tyle nie zapłaci-to jest tylko wartosc rynkowa ;] Za rok-jeśli bd grał tak jak grał w tym roku, czyli nic specjalnego jego wartosc również spadnie i bd wart tyle ile w ManUtd, czyli około 50mln euro-bo taka jest jego rzeczywista wartosc. Osoby wyceniające musiały wziąc pod uwagę fakt, że Real kupił go za prawie 100mln euro, bo to podbija jego wartosc rynkową (nie rzeczywistą). Bo kto poza Realem dałby za Ronaldo tyle? Nikt. A oni wyceniają rynkową wartosc graczy...
|
|
|
7| kopara 2010.07.25 15:45 Fabregaas nic nie pokazał? Chyba koledzy nie oglądają premiership, gdyby nie on Arsenal nie byłby trzeci, po za tym ROoni ...to gwiazda i motor napędowy Manu, także nie wiem dlaczego się czepiasz, Kaka owszem słabo, ale to zestawienie nie jest jednoroczne tylko ciagnie sie dlugie lata! wiec nie gadaj glupot qpidyn1916
|
|
|
8| Qpidyn1916 2010.07.25 15:54 Krzaku, teraz mówisz bardziej do rzeczy. :)
kopara, zestawienie się ciągnie lata ale ponieważ jest co roku to po co zestawienie z dziś ma oceniać to co się działo 3-4 lata temu ? Ocenia głównie to co się działo w tym sezonie, który się własnie skończył. I moceniając ten sezon Fabregas nie pokazał nic bo kolego oglądam Premiership bo to jedna z najlepszych lig światowych. I co z tego że Fabregas mógł się pokazać ze słabymi, bo gdy tylko dochodziło do meczu z rywalem typu chelsea to większość meczy dostali w dupę. Fabregas nic nie zdziałał. Kaka w tym sezonie kompletne zero. Rooney też ten sezon miał nie udany. Dużo lepiej pokazywał się wcześniej.
|
|
|
9| kopara 2010.07.25 16:07 Nie zgodzę się,...ja oglądam na bieżąco mecze Arsenalu i wiesz w pojedynkę meczu się nie wygra, a chybanie oglądałes meczu chelsea arsenal czy manchester arsenal...Fabreegas robił co mógł. :)
|
|
|
10| eriko 2010.07.25 17:48 Qpidyn1916
tutaj nie ocenia się tylko zeszłego sezonu tylko ogólnej wartości zawodnika i zgadzam się z krzaku że przecież ronaldo nie grał tak zle jak żeby jego cena jeszcze bardziej spadła. Co do torresa to on byl długo kontuzjowany ale jak grał to gral dobrze i strzelał bramki i liverpool mógł spokojnie skończyć sezon przynajmniej na 4 miejscu gdyby torres był wiecej zdrowy. Ronney grał słabo ? przecież był najlepszym zawodnikiem manchesteru i prawie został królem strzelców PL. Fabregas nic nie pokazal ? był najlepszym, zawodnikiem arsenalu i jeszcze ma świetne statystyki chyba 15 bramek i 17 asyst. Messi nic nie pokazał ? a złoty but to co ?. Mam do ciebie prośbe nie oceniaj graczy tylko po mistrzostwach świata
|
|
|
11| eriko 2010.07.25 17:50 ribery za drogi jest, 50 milionow to rooben powinień być wart i brakuje mi tu drogby bo przecież został krolem strzelców Pl a rooney czy toores nie
|
|
|
12| eriko 2010.07.25 17:51 ibra jest wart 46 milionów a barca za niego dala 45 i jeszcze eto który jest wart 40
|
|
|
13| Qpidyn1916 2010.07.25 18:12 Po pierwsze, nie mówiłem nic o Messim. :)
Po drugie, dobra, nawet idąc Twoim tropem że ocenia się wartość po prostu. Kupiłbyś Ronaldo za 75mln ? No proszę Cię... Wolałbym kupić dwóch zawodników z miejsc 11-15, wydałbym podobną kwotę i miałbym 3 razy więcej pożytku z nich. Torres i Rooney przez ten sezon powinni być warci około 40 mln. A Fabregas na pewno nie pokazał piłki na miarę 55 mln. I zgadzam się że Ribery powinien się zamienić kwotami z Robbenem.
|
|
|
14| eriko 2010.07.25 19:58 Sorry za messiego, troche sie zagalopowałem. Ronaldo jest tyle wart według rynku bo teraz jest taka sytuacja że jeżeli chce się mieć najlepszych piłkarzy na świecie to trzeba przepłacac. Teraz jest taka sytuacja na rynku ze kluby wzorują się na wielkich zakupach realu bo jeżeli za ronaldo zaplacono 96 milionów to inne klub też chcą wielkich pieniędzy . Mówisz że fabregas nie grał tak zeby być warty 55 melonów ale skoro kak który jest starszy i gra gorzej od cesc był według realu wart 65 milionów to fabregas 55 milionów według rynku jest tyle wart, a ten ranking jak widac oparty jest na cenach panującyh na rynku i
|
|
|
15| Qpidyn1916 2010.07.25 20:09 Jeśli tak na to patrzymy to pewnie że się zgadzam ale piłkarsko jeszcze mu trochę brakuje do 55 mln. I tymbardziej Kaka to nie jest 65 mln no ale taki jest Real :/
|
|
|
16| kopara 2010.07.25 20:12 kaka napewno, Cesc z 45 jest warty:)
|
|
|
17| Krzaku 2010.07.25 21:08 No niestety po umjejętnościach nikt nikogo dzisiaj nie wycenia...Gdyby było inaczej np: taki Lewandowski odchodziłby do Borussi za 15mln euro a nie za niecałe 5 a Marcelo na pewno za ponad 10 a nie za trochę ponad 3...;/
|
|
|
18| kopara 2010.07.25 22:05 Popieram Krzaku:)
|
|
|
19| Qpidyn1916 2010.07.25 22:40 Z tym się zgadzam, a ja własnie bardziej pod kątem umiejętności patrzyłem.
|
|
|
20| Schweinsteiger 2010.07.26 15:26 Arjen Robben powinien kosztowac troche wiecej.Ta tabela jest do bani.
|
|
|
21| FCB4ever 2010.07.26 19:45 Lampard powinien kosztować conajmniej 50 milionów. Robben również. A reszta, według mnie bardzo sprawiedlwa.
|
|
|
22| MiszaBayern 2010.07.27 21:23 Robben powinien kosztować więcej ,a Messi owiele mniej ronaldo, xavi, iniesta... :-]
|
|
|
23| Poison94 2010.07.28 18:28 Nie chcę nic mówić,ale Robben za nisko stoi .. też zamieniłabym go miejscami z panem o nazwisku Ribery . I niby Villa mniej od Kaki ? Nieporozumienie..
|
|
|
24| edi220 2010.08.10 14:16 ronaldo powinien być wart z 30 mln bo nic nie pokazał a pozatym to beksa bo każdym ostrym wejściu ryczy nie dziwie sie że z takim liderem real przegrał z lyonem.A ciekawe za co kaka jest tyle wart jak robben jest lepszy a jest mniej wart.
|
|
|
25| edi220 2010.08.10 14:32 nie mieszajcie w to riberiego bo jest dobrze wyceniony tylko robena zaniżyli
|
|
|
26| Krzaku 2010.08.10 18:33 @edi220
Przeczytaj sobie uważnie wszystkie komentarze to wtedy dowiesz się dlaczego Ronaldo jest wart 75 mln euro a nie tyle ile byś chciał...
|
|
|
27| tokyo22111 2010.08.10 22:56 Tak czytam te wasze komentarze i śmiać mi się chce.
Piszecie że ronaldo jest wart 30mln? Nic nie grał w tamtym sezonie? A to że był 2 w klasyfikacji strzelców la liga zaraz po messim to szczegół i to w pierwszym sezonie w realu? On był zdecydowanie najlepszym piłkarzem realu tak jak messi w barcelonie , rooney w MU czy Fabregas w Arsenalu.
Tak wysoko oceniacie riberyego a czy on pokazał na mundialu więcej niż CR czy Messi? No prosze ogarnijcie się, a to że Sneijder przyćmił Robbena to druga sprawa. Mówice że Kaka nic nie pokazał w sezonie, ale co z tego ? Jest tyle wart bo potrafi grać i co ma do tego kontuzja ? Zresztą Chelsea chciala za niego wylożyc bodajże 45milionów. Zastanówcie się.... i nie porównujcie słabej Bundes Ligi do Lig angielskiej i hiszpańskiej.
Szkoda że Real wyjdzie w piatek rezerwowym składem bo naprawde mogł by to być bardzo ciekawy mecz.
|
|
|
28| edi220 2010.08.19 15:21 messi coś pokazał na mundialu niby co a ronaldo myśli że uda mu sie strzelić z połowy boiska
|
Serwis www.fcbayern.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin witryny, zgłoś administratorowi. |


| 1. | Thomas Müller | 1 |
| 2. | Bastian Schweinsteiger | 1 |
| ||

"Trener znajdzie jakiś wariant!" |
Jak ustawić avatar - felieton |
Felieton : Drużyna idealna |
„Apetyt” na sukces |
Felieton: Od zera do bohatera |
| Ubezpieczenia Dzierzoniow, HDI Dzierzoniow, Rajdy, galerie, zdjęcia, Darmowe Aliasy, Projektowanie Stron Internetowych, |




![]() |

|
Zarejestrowanych: 926 Ostatnio dołaczył: kondzik1999 Ostatnio komentował: RmaistersFUN Wszystkich wiadomości: 1079 Wszystkich filmów: 73 Wszystkich komentarzy: 3877 Dzisiaj wiadomości: 0 Dzisiaj filmów: 0 Dzisiaj komentarzy: 0 |


| Copyright 2005-2008 Wszystkie Prawa Zastrzeżone FCBayern.pl | Design by maiki, cms by compose |